Nakon što je influencer i samozatajni marketinški stručnjak Josip Novosel aka Dear Leader Joe – Dragi Vođa počeo promovirati Cibonu na TikToku i društvenim mrežama pozvao je i prijatelja, Amerikanca Justusa Reida koji je trenutačno jedan od najvećih influencera u regiji da sa svojom ekipom snimi nekoliko kreativnih videa za Cibonu kako bi privukli mlađe generacije na košarkaške utakmice. Prvi video u kojem smo testirali koliko igrača Cibone stane u Yugo je imao skoro 600 tisuća pregleda na Instagramu. https://www. instagram.com/reel/ C3701owtAIh/?igsh= Z3J2aG1uamx5N2Iy

Foto: Tamara Novosel, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
U tom trenutku smo se upitali: Jel’ možemo drustvene mreže iskoristiti ne samo za zabavu, nego i da motiviramo ljude da naprave nešto društveno korisno za svoj klub i za grad Zagreb kako bi samo iskustvo igranja i gledanja utakmica svima bilo ljepše. Dogovorili smo se da bi za početak mogli pokrenuti akciju čišćenja grafita na košarkaskom centru Dražen Petrović. Nismo samo htjeli kritizirati, već pokazati i svojim primjerom da sve promjene u društvu kreću od nas samih.
Prvi video čišćenja u kojem su sudjelovali članovi Justusovog TikTok tima: zagrebački influencer Joško Car i Čileanac Camilo Soza je u dva dana prikupio preko 210 tisuća pregleda na TIkToku.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Dobili smo na stotine komentara oduševljenih Zagrepčana, ali i ljudi iz cijele Hrvatske i cijeloga svijeta. Svi su pitali kako se mogu uključiti i kako nam mogu pomoći.
Dobili smo i pohvalu i podrsku iz grada Zagreba za našu inicijativu. S obzirom da se toliko ljudi zeli prikljuciti akciji ciscenja, imali smo sastanak s predstavnicima grada s kojima smo razgovarali o nasim prijedlozima daljnjih akcija, koje bi voljeli koordinirati s gradom, kako bi dom Drazena Petrovica zasjao u punom sjaju.
PS: Ako se pitate zašto Dragog Vođe nema u videu kako čisti, odgovor je sljedeći: Baš ga je taj dan nešto presjeklo u leđima, inače bi se prvi latio deterdženta i spužve 🙂
Please follow and like us: