Upalila se crvena žarulja u centralnom komitetu Koenigsegga. Zvao me vlasnik firme osobno i na tečnom švedskom rekao: ”Dragi Vođa, imamo problem koji samo ti možeš riješiti. Izlažemo 2 auta na sajmu u New Yorku i ako ne budemo pored Porschea Tedson Motorsa, kao da nismo bili tamo. Okrenuo sam nebo i zemlju, zvao Kolindu, ali nitko ne može doći do Gorana Turkića iz Tedsona. Platit ću ti koliko treba, samo ga nagovori da stavi auto pokraj nas.”
Kad netko kaže ”Platit ću ti koliko treba!” kao da se probudi neka dobrota u meni koja je spavala zimski san. Zadnji put sam u New Yorku bio 2019. na NY Fashion Weeku, a ove godine sam se vratio na mjesto zločina, ali na International New York Auto Show, koji se održavao u Javits Center-u na Manhattanu. Jedne godine fotkaš komade, druge aute…, kruh je to od sedam kora.
Nazvao sam Gorana Turkića i rekao mu na tečnom hrvatskom: ”Ako mi uplatiš određenu svotu na račun, možda bih mogao srediti da tvoj Porsche bude u New Yorku na štandu pokraj Koenigsegga. Nije riječ o malom iznosu, ali isplati se.”
Gospodin Christian Koenigsegg i Goran Turkić će možda hiniti da se ovo nije dogodilo, ali uvijek postoji njihova verzija priče i istina. Na kraju dana, slika govori tisuću riječi.

Foto: Flash.hr
Kad izlazite van, želite se okružiti s ružnim prijateljima kako bi vi ispali atraktivniji. Kad izlažete auto, želite upravo suprotno. Želite se okružiti s najatraktivnijim automobilima, jer ako ljudi u moru savršenstva na 4 kotača zamijete baš vašeg ljubimca, onda znate da ste napravili nešto genijalno, a baš to se dogodilo u New Yorku. Porsche Tedson Motorsa bio je jedna od glavnih atrakcija, ako ne i najveća atrakcija na International NY auto showu. Volio bih da sam ekstra plaćen za ovaj hvalospjev, ali nisam. Volio bih i da imam duže noge, ali nemam, al’ nije sad ni vrijeme ni mjesto za moje traume.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Na štandu Manhattan Motorcars kompanije, koja je distributer za Tedson Motors u SAD-u, su uz hrvatski Porsche i Rimac Neveru bili još izloženi i Rolls Royce, Koenigsegg, Lotus, Bentley, Lamborghini i još jedan cool auto čije sam ime zaboravio jer sam neprofesionalan u svom poslu. The Best of The Best. Nije tu bilo mjesta za Lidliće iz auto industrije. Da ne bi ispalo da izmišljam, evo dokaznog materijala.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Većina Hrvata je čula za Tedson Motors kao i za Madagaskar. Sad se jamačno ljudi s pravom pitaju: ”Tko je Goran Turkić i kako su baš njega zvali u New York? Tko stoji iza njega? Kakav je to Porsche i koliko košta? Tko si uopće može priuštiti takav auto?” Preko kontraobavještajne službe Čučerje aka KOSČ, došao sam do nekih povjerljivih informacija o mladom gospodinu.
Goran je završio fiziku na University of California, Irvine, jedan od najprestižnijih američkih fakulteta u područjima znanosti i bioscience. Crtao je i dizajnirao vozila od malih nogu, a studij fizike dodatno mu je pomogao razumjeti aspekte kao što su aerodinamika, termodinamika, mehanika i tako se dodatno razvio njegov interes za dizajniranjem automobila.
Crtao sam i ja po fasadama susjeda u kvartu, ali nisam završio kao dizajner luksuznih automobila. Neki ljudi stvarno imaju sreće u životu.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Citirat ću Gorana: ”Razvijao sam svoju poslovnu karijeru u venture capital firmi, nekretninama i energetici da bih u određenom trenutku 2015. godine skupio novce za svoj prvi old school Porsche i to 1973 911T. Odmah sam znao da želim nešto napraviti s ovim autom, ali kako su cijene navedenih primjeraka počele vrtoglavo rasti nakon što sam ga kupio, zaključio sam da je bolje ne dirati taj izvorni primjerak nego krenuti s tzv. G serijom. Krenuo sam od nule. Kupio sam 1975 911 na kojem sam napravio prvi restomod projekt koji zovem GRS i na kojem sam naučio jako puno o restauraciji i starodobnim Porscheima. Počeo sam crtati Daydream 2018-te godine, a 2019. sam skenirao originalni 964 i zatim smo godinu dana radili na 3D modeliranju u kojem je trebalo prenijeti moj dizajn sa skica i crteža u 3D krivulje. Nakon toga, trebalo je napraviti prve glodane komponente i dodati ih na postojeći auto a zatim obraditi sve to i s novog dizajna početi skidati prve privremene kalupe. Radi se o vrlo kompleksnom projektu, a 2022. je bila premijera prvog Daydreama na prestižnom Top Marques Auto Showu u Monte Carlu i Princ Albert II je otkrio vozilo što mi predstavlja ogromnu čast i ostat će zauvijek upisano u povijest Tedson Motorsa i Daydreama.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
”S prvim prototipom sam tijekom jednog snimanja izletio s ceste i oštetio 2 felge i 3 karbonske komponente. Odlučili smo napraviti jedan kadar u oštrom S zavoju za kraj i ušao sam s većom brzinom, a na cesti je bio šljunak kojim se posipaju ceste zimi, koji je uzrokovao gubitak gripa i dodir s rubnjakom koji je oštetio felgu i uzrokovao izlijetanje. Radilo se o čistoj ljudskoj grešci i mojoj lošoj procjeni uvjeta na cesti ali takve stvari su sastavni dio ovog posla. Auto je ubrzo popravljen i ove godine planiramo puno aktivnosti za naš 000 Monaco Daydream u koji se trenutno ugrađuje hibridna komponenta kako bi imali test verziju najjačeg modela za kupce.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
”Do danas sam sve razvio apsolutno sam i financirao apsolutno sam bez pomoći banaka, vlada i fondova. Na ovom autu ima preko tisuću dijelova koje smo morali izraditi ili redizajnirati i to je stvarno bio zahtjevan i kompleksan posao. Bilo je krvavo i još uvijek je vrlo izazovno jer profitabilnost od vozila još uvijek nije dovoljna za pokrivanje svih troškova razvoja, operative, plaća i marketinga (sudjelovanje na sajmovima je enormno skup sport jer zahtjeva transport vozila, noćenje osoblja, plaćanje pristojbe za štand, izgradnju štanda i transport vozila natrag) dok se ne poveća broj proizvedenih primjeraka na godišnjoj razini na barem 8 do 10 vozila godišnje, a moj ultimativni plan je doći do cca 20 vozila godišnje. Za usporedbu, Koenigsegg trenutno proizvodi oko 35 do 40 vozila godišnje.”
Onda se ljudi pitaju zašto nam banke propadaju. Ne slijedite ovaj primjer. Zadužujte se i podržite bankarski sektor. PS: Objava nije plaćena od Udruge banaka, ali ako žele udijeliti koji euro, nije na odmet.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
”Važno je napomenuti da je ovo jedan vrlo specifičan proizvod za posebnu svjetsku klijentelu, koja živi u jednom drugom svijetu u usporedbi s nama. Jednom je netko napisao u komentarima nekog novinskog članka da bi radije za vrijednost jednog Daydreama (500 tisuća dolara) kupio 2 stana i riješio životno stambeno pitanje i to je apsolutno točno, i ja bih, ali ovo nije proizvod za naše ekonomske prilike ili neprilike, ovo je proizvod za kupce kojima milijuni ne predstavljaju ništa, koji imaju kolekcije od 20 do 100 automobila i koji uživaju u njima i ulažu u njih s obzirom na to da su kroz godine shvatili da je ulaganje u nekretnine, burze i slično dosta rizično i da se ulaganje u visokovrijedne automobile pokazalo otpornije na fluktuacije i recesije od bilo kojeg drugog ulaganja te sukladno navedenom diversificiraju dio svojeg novca u nabavu novih, vrlo limitiranih serija posebnih automobila. Znači spajaju ljubav s pametnim ulaganjem i djeluju u jednoj ekonomiji koja je neusporediva s Hrvatskom.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
”Prvi automobil prodao sam jednom celebritiju. On je vidio auto na Instagramu i zaljubio se u njega i odlučio ga je kupiti. Kada sam javio dileru s kojim sam pregovarao o zastupstvu i kada je čuo da i njegovi kupci žele auto, to je samo dodatno potvrdilo njegovu vjeru u proizvod i brand i odlučio je samostalno naručiti auto. Prva američka isporuka bila je na NY Auto Showu našem dileru Manhattan Motorcarsu i vlasniku Brian Milleru koji je želio kupiti auto kako bi imao testno vozilo na osnovu kojeg planira prodavati veći broj vozila na američkom tržištu, a druga isporuka bit će našem celebrity kupcu u ljeto na najprestižnijem festivalu automobila na svijetu Monterey Car Weeku.”

Foto: Flash.hr
Znao sam da je nemoguće uspjeti u životu bez dilera.
Sigurno vas sad zanimaju i tehničke specifikacije ovog Porschea, ali za tu informaciju ćete morati pročitati kolumnu do kraja. Mislim da jedino Biblija ima više teksta od ovog automoto izvještaja. Kad malo bolje razmislim, ova kolumna je Automoto Biblija 🙂
Goran je predložio da bacimo nešto u kljun. Rekoh mu: Ajmo na onaj pizza cut na sajmu. Košta samo 20 dolara. Goran: ”Može, ja častim.” Čuo sam samo častim i odgovorio mu ljubazno: ”Kad malo bolje razmislim, nije mi do pizze. Baš mi se jede jastog.” Nije škrtario. Odriješio je kesu i odveo nas u Red Lobster na Times Square-u. Pizza svima, jastog samo njima.

Foto: Screenshot Red Lobster Instagram
Bajdvej, kad smo već kod američke hrane: Ako volite burgere, obavezno posjetite ”Five Guys”. Odlični burgeri. (Za one kojima engleski nije jača strana, nije riječ o pet pedera, već o pet momaka. Isto zvuči gay, ali nije gay)
Mnogi će prigovoriti kako samo pišem o Goranu i Tedson Motorsu, a da sam totalno zaboravio na sebe i bit će u pravu. Skromnost i samozatajnost su mi najveće mane. Prije nego se opet vratim na NY auto show, evo par redaka o mome liku i dijelu.
Goran je cijeli dan sastančio s potencijalnim kupcima, a ja sam se vratio do hotela Hyatt NYC Chelsea koji je udaljen samo 15-20 minuta hoda od Javits Center-a. Ako vas zanima cijena smještaja, platih 2148 dolara za 6 noćenja s doručkom od 5. do 11. aprila. 358 dolara dnevno za one koji broje svaki cent. Osoblje je TOP. Američka ljubaznost u ugostiteljstvu je nešto o čemu mi možemo samo sanjati, ali kako bi se onda reklamirali kao Mediteran kakav je nekad bio 🙂

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Hotel je na super lokaciji. Bio sam na 19-om katu. Na višim katovima je savršen pogled na NY, ali vam preporučujem da uzmete sobu što niže jer ćete za vrijeme doručka poduže čekati lift. Strusio sam jednu njihovu craft pivu i uputio se na večeru kod kraljice nekretnina u New Yorku. Dragi Vođa ima masonske prijatelje po svuda.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Brazilku Atalitu Morais sam upoznao prošlo ljeto na Hvaru. Radila je kao model, a sada radi za drugu najveću agenciju za nekretnine u New Yorku ”Brown Harris Stevens” Odmah sam joj napomenuo da tražim nešto skromno, do 40 milijuna dolara. Recesija je i treba stegnuti remen. Nabacila je osmijeh od uha do uha, k’o Franjo Tuđman. Pripremila mi je brazilski odrezak i upoznala me sa svojim prijateljima koji su dovoljno imućni da rade sa mnom.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Loris Diran, poznati NY dizajner koji je radio za Versace, Claude Montana i Chanel.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Sljedeći dan me odvela u Hotel Plaza na radni sastanak s njenim dečkom iz Italije. New York je grad za business. Dogovorili smo da napravim intervju s njom i da se bacim u promociju luksuznih nekretnina i putovanja, hotela, restorana, a možda uleti još neki projekt (marketing consulting i sl.), ako ću malo češće dolaziti u NY.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: Flash.hr
Najveće iznenađenje je bio barmen Ivica, koji je porijeklom iz Dubrovnika. Konačno netko s kim sam mogao pričati hrvatski i razmijeniti iskustva o važnim stvarima u životu: Udba, Tuđman, Gospino ukazanje…

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Nakon tri butelje šampanjca, otišli smo na ručak u odličan grčki restoran – Avra Madison Estiatorio.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Moram se još zahvaliti Lorisu što me odveo na party umjetnika u downtown Manhattan, u jedan klub koji je rezerviran samo za članove i u super restoran Balthazar koji za razliku od naših koji se zatvaraju u 11 navečer, radi do 2 ujutro. Suza mi je krenula niz oko kad sam dvije cuge platio 60 dolara. Dolari u New Yorku nestaju kao sjećanja Luke Modrića.
Da ne bi netko rekao da mi je život uzbudljiv kao spot Borisa Novkovića, vraćam se na NY auto show. Goran Turkić je bio razapet k’o Isus. Salijetali su ga sa svih strana s pitanjima o Porscheu. ”Jel’ to električni?” Goran na tečnom engleskom ”Nije, ali možemo napraviti i električni, ako kupac to želi.”
Nakon toga je krenuo monolog:
”Cijelo vanjsko tijelo je proizvedeno od ugljičnih vlakana, suspenzija značajno unaprijeđena na bazi GT2 tehnologije i proaktivnih amortizera tvrtke JRZ iz Nizozemske koji analiziraju parametre u vožnji u milisekundama i rade korekciju na pojedinom kotaču sukladno feedbacku ceste.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
”Daydream se nudi u nekoliko varijanti i jedina smo restomod tvrtka koja nudi više od jedne pogonske jedinice. Daydream se može naručiti sa zračno hlađenim atmosferskim motorom od 3800 cm3 i 4000 cm3, kao hibridno vozilo koje kombinira 4000 cm zračno hlađeni motor i električni zamašnjak sa 150hp i KERS tehnologijom u cilju postizanja maksimalnih performansi i sa električnim motorima kao potpuno i homologirano EV vozilo.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
”Najveće ubrzanje nudi hibrid Daydream R koji dostiže 100km/h za manje od 3 sekunde te je konkurentan današnjim superautomobilima. Što se tiče boja, omogućujemo kupcima narudžbe u tzv. PTS (Paint to sample) varijanti i dozvoljavamo narudžbe u bilo kojoj boji po želji kupca.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
”Ovo vozilo vrlo je drugačije od originalnog s obzirom na to da od originala samo zadržava šasiju i blok motora (u EV varijanti niti blok motora ne ostaje), vozilo je napravljeno kompletno od ugljičnih vlakana, ima značajno unapređenu suspenziju, vozilo je značajno šire i ima tzv. kockasti track što osigurava odlično upravljanje na stazi i zavojima te ima kompletno novo dizajnirani interijer koji se proizvodi od Napa kože, Alcantare, ugljičnih vlakana i glodanog 6061 Aerospace grade aluminija.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
”Vozilo je u prosjeku 200 do 300 kila lakše od originala, ima 100 do 200ks više i značajno poboljšanu aerodinamiku tako da osim progresivnog dizajna koji budi emociju s obzirom na integraciju klasičnih i modernih elemenata također nudi daleko bolje performanse i osjećaj u vožnji i taj cjeloviti komplet je razlog zašto se naši kupci koji su većinom vrlo imućni kolekcionari i veliki Porsche entuzijasti, kupuju ovakva vozila vrlo limitiranih serija, koja omogućavaju vrlo visoku razinu personalizacije.”
”Projekt Daydream tribute je originalnoj liniji Porscheove 911-ice koja predstavlja najprepoznatljiviju siluetu sportskog automobila svih vremena i koju jednako uspješno prepoznaju i mladi i stari. S obzirom na navedeno, mnogi su odlučili restaurirati i reinterpretirati originalnu 911-cu a većina njih, predvođena kalifornijskim Singerom, fokusira se na tzv. backdate u kojem se vrši restauracija tako da vozila iz kasnih 80-ih i ranih 90-ih poprimaju izgled originalnog modela iz 70-ih. Moja ideja je bila napraviti nešto dijametralno suprotno i ja svoju interpretaciju zovem „update“ gdje se originalna 911 linija analizira iz današnje perspektive s obzirom na dizajn, tehnologiju i performanse.”
”Inicijalno, projekt Daydream napravljen je na 911 964 platformi koji se proizvodila od 89. do 94. godine s obzirom na to da ista predstavlja zadnji originalni dizajn koji je u ovom modelu iako dizajnom gotovo identičan prethodnom osim detalja branika i pragova, značajno dorađen s 85% novih dijelova uključujući i važne elemente kao što su ABS, power steering, unapređena suspenzija itd.”
”Nakon toga, zaključio sam da je 993 platforma još bolja zbog stražnje multi link suspenzije, još boljeg motora, čvršće šasije i značajno unapređenog proizvodnog procesa te sam odlučio ponuditi zavoj svog Daydream modela i na ovoj evoluiranoj i zadnjoj zračno hlađenoj platformi i jedina smo restomod firma na svijetu koja nudi svoj model na dvije različite platforme.”

Foto: @DearLeaderJoe, Drago Vođa, Flash.hr
Zanimljivo je da uz auto dolaze personalizirani car cover (prekrivka), ključevi, set tzv rally timera kao jedan vrlo elegantan i skup retro element interijera, set guma i felgi za stazu, ulje na platnu vozila koje je kupac naručio, a čak je i Tvornica Naočala omogućila izradu personaliziranih naočala za svakog vlasnika kombinirajući boje, materijale, dizajn i leće sukladno željama kupaca.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Goran mi se u pauzi ”kratkog” govora htio pohvaliti kako već ima 4 zainteresirana kupca, ali ja sam mu rekao da ima i važnijih stvari u životu. Objasnio sam mu da je kolumna s auto showa bez žena kao Albanija bez bunkera.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Samozatajno mi je uletio Christer Hultberg, transport manager za Koenigsegg i na tečnom švedskom rekao: ”Daj sad kad spominješ komade, ubaci i moju sliku i fotkaj Lambo Jules s Koenigsegg Gemerom, al’ napravi to onak’ spontano k’o pobačaj, da nije očita reklama, da bude nejtiv. Moramo i mi nešto prodati, a ne samo Tedson.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
U jednom trenutku je nastala gužva na štandu. Pomislio sam u sebi: Znam da sam influencer, ali ljudi, nije sad ni vrijeme ni mjesto… Radim. Nažalost, ispalo je da ih nisam privukao ja, već zvuk Tedson Porschea. Goran je sjeo u auto, a milozvučni zvuk motora je odzvanjao Javits Centrom i privlačio mase. Goran je bio ponosan kao Stanley Kubrick kad je lažirao slijetanje na Mjesec. Kao da je svima htio poručiti: ”Jesam vam rekao da nije električni. Slušajte ovaj zvuk!”
Oduševljenje je dijelila i lokalna policija. Došli su s uhidbenim nalogom, ali na svu sreću, ekipa iz Manhattan Motorcars-a je riješila problem i obećala da će Goranu dati lijek za smirenje nakon kojeg se ovakav incident više neće ponoviti.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Goran mi je za kraj rekao da se sjednem u Porsche i objavim fotku. Odgovorih mu: ”Pa da ljudi kažu da sam Lidlić jer sijedim u autu od samo pola milijuna dolara? Sjest ću se u Rimac Neveru. Skuplja je 4 puta od Porschea. Moram misliti na svoju reputaciju u tajkunskim krugovima.”

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Najlakše je zavidjeti drugima: ”Lako njemu, on ima….”, ali nije tako lako uzeti stvar u svoje ruke i pokrenuti nešto, stvoriti nešto iz ničega.
Kad si privatnik (samozaposlen) ulažeš sve što imaš pa ponekad i ono što nemaš u nešto u što uglavnom samo ti vjeruješ, a svi te drugi blijedo gledaju i pitaju se: ”Zašto si on ne nađe pravi posao? Što mu to sve treba u životu? Da je ta ideja tako dobra već bi je se netko drugi sjetio. To će mu sigurno propasti.”, al’ ti ne slušaš glasove sa strane jer tebe vodi neka luda strast, neutaživa želja za samodokazivanjem jer znaš da imaš ono nešto što drugi nemaju i vidiš ono nešto što drugi ne vide. I nije stvar u utrci za novcem, već u igri, kreiranju, stvaranju nečeg iz ničega… Više ovakvih mudrih misli u mojoj kolumni ”BITI PRIVATNIK”
Goran Turkić je riskirao i stvorio nešto iz ničega. Ovo je tek početak za Tedson Motors. Pravi show tek slijedi. Veliki su planovi za dalje. Pored proizvodnje određenog broja novih Daydream primjeraka za ugovorene kupce, razvija tzv. Daydream Turbo i Daydream Targa Speedster koji će imati premijeru sljedeće godine u Monacu i za koji očekuje da će biti veliki hit na tržištu.
Također, polako razvija i neke nove projekte s vozilima drugih brandova. To je još u Top Secret fazi, ali iz pouzdanih izvora saznajem da će sljedeći Tedsonov projekt biti na Lamborghini platformi i da razvijaju nešto vrlo posebno te da očekuju da će svaki kupac Daydreama htjeti imati i njihov novi model.
Konačni im je cilj napraviti Tedson automobil od nule.

Foto: @DearLeaderJoe -Dragi Vođa, Flash.hr
PS: Ne mogu reći da nisam ponosan što sam iz Hrvatske. Na sajmu automobila u New Yorku sam svjedočio kako su među najvećim atrakcijama upravo 2 automobila iz Hrvatske, male zemlje koja je do jučer bila poznata po Dubrovniku, Nikoli Tesli (Srbi se neće s tim složiti), Luki Modriću i još pokojem sportašu, a sada je preko noći poznata kao zemlja u kojoj se proizvode neki od najboljih automobila na svijetu.
Došlo je vrijeme za povratak u domovinu. Neki ljudi su nervozni dok lete jer ih je strah aviona. Ja nisam jedan od tih ljudi. Ja sam bio nervozan jer sam razmišljao o onoj zavisti. Bajdvej, letio sam Turkish Airlines-om jer je povratna karta bila svega nekih 620 eura, a i usluga na njihovim letovima je top. Nije sponzorirana objava. Sam sam platio kartu. Ima se, može se.

Foto: @DearLeaderJoe – Dragi Vođa, Flash.hr
Vratimo se sad na onu zavist, hrvatski jal. Ja nisam zavidan, ja sam bijesan, bijesan na 10000 metara nadmorske visine. Gdje je Goran Turkić bio kad sam ja modificirao Porschee? Bio sam jednostavno ispred svog vremena. Tržište nije bilo spremno za takvog genija, za takav revolucionarni dizajn i pristup auto modifikacijama. Svi su se urotili protiv mene. Nitko nije htio da Čučerje Motors uspije. Teško je protiv UDBE. Sad će neki reći da izmišljam, da lažem, ali slika ne laže. Ovo je vrhunac dizajna i inženjeringa.

Foto: Dražen Oreščanin, Flash.hr
PS2: Pitate se je li Dragi Vođa kupio koji auto. Nije da nisam htio, ali sam se na kraju ipak odlučio za Nike-ice. Kupio sam dva para, ali nisam htio objaviti Air Maxice da sirotinji ne vadim mast 🙂

Foto: @DearLeaderJoe -Dragi Vođa, Flash.hr
PS3: Pisma bijesnih čitatelja:
Marinko Č: Kad ćete više objaviti priču o automobilima koje si pošten radnik može priuštiti? Prokleti snobovi!
Mirjana P: Što ti imaš protiv Lidlića? Ja svaki dan kupujem u Lidlu i ne smatram da sam zato siromašna! Crkni!
Ante P: I mene je UDBA sjebala! ZDS!
Miroslav Š: Kome vi lažete da je krenuo od nule? Da se može od nule i ja bi uspio. Lažite nekog drugog!
Ksenija K: Sam sebe zove Dragi Vođa!? Kakav kreten! Tko te plaća da po cijele dane ništa ne radiš i putuješ okolo? Lako je vama HDZ-ovcima. Gamad lopovska!
Autor: Josip Novosel aka Vin Diesel za siromašne, samoprozvani Dragi Vođa, CO Čučerje Motorsa aka BOG automoto industrije, dopisni član magazina ”S vjerom u Krista, protiv dizajnera automobila i komunista”, prijatelj imućnih, prije svega čovjek, a tek onda tajkun i Gastro Snob.
www.instagram.com/dearleaderjoe
www.facebook.com/dearleaderjoe