ZAMBELLI BRAND DESIGN IZ RIJEKE PO TREĆI PUTA UVRŠTEN U LOGOLOUNGE KNJIGU SA PROJEKTOM ZA BRAND KOJI PRODAJE KRUH U AUTOMATIMA!

0

Može li se danas uspjeti bez poznanstava i bez dodatnog vjetra u leđa?

Saznat ćete ako pročitate ovaj članak do kraja.

 

Anja Zambelli je i ove godine s vizualnim identitetom za Panissimo iz Istre uvrštena u LogoLounge knjigu nakon odabira od preko 40,000 logotipa iz cijelog svijeta.

Panissimo Zambelli Brand Design

Rijeka, 25.1.2021. Ovogodišnja knjiga najboljih logotipa LogoLounge objavila je pobjednike za ovogodišnju ediciju. Ove godine se prijavilo preko 40,000 logotipa iz cijeloga svijeta. Žiri sastavljen od internacionalnih sudaca odabrao je najbolje te uvrstio i logotip branda Panissimo iz Istre koji je dizajniran u riječkoj agenciji Zambelli Brand Design. Istarska tvrtka Reginex osmislila je sistem prodaje kruha putem automata te je za projekt osmišljanja vizualnog identiteta i logotipa odabrala Zambelli Brand Design iz Rijeke.

Anja Zambelli osnivačica Zambelli Brand Designa objasnila je ideju vizualnog identiteta: “U današnje vrijeme, kada je beskontaktna prodaja postala svojevrsni novi standard tvrtka Reginex, istarski lider kada su u pitanju pekarski proizvodi ponudila je jedno sasvim novo iskustvo kupnje kruha: samoposlužne prodajne aparate za kruh Panissimo – automate koji su uvijek puni svježim pekarskim proizvodima, dostupni 24 sata na dan. Panissimo brand nadahnut je snažnom povijesnom vezom Istre i Italije. Ime branda – Panissimo, jedinstveno je i u svom korijenu ima talijansku riječ “pane”, što u prijevodu znači kruh. Nastavak -issimo, superlativ u talijanskom jeziku koristi se kako bi se označilo da nešto ima najbolju kvalitetu. Tako je stvorena riječ Panissimo, novi naziv mladog istarskoga branda. Kako bi se dočarala nova vrsta distribucije kruha i njegova stalna dostupnost stvorili smo jedinstvenu kategoriju proizvoda. “24/7 Bread Stations” savršeno ocrtava Panissimo aparate: to su stanice za kruh, „otvorene” 24 sata dnevno. Vizualni identitet, logotip branda Panissimo crtan je oko siluete kruha kako bi se stvorila poveznica sa osnovnim Panissimo proizvodom. Kod crtanja tog oblika nije se crtao bilo koji kruh, već onaj po kojim je Reginex, matična kuća Panissimo branda najpoznatiji: kruh iz kalupa. Kupnja kruha na Panissimo samoposlužnim aparatima, vrlo je jednostavna i user-friendly. Takav je trebao biti i Panissimo brand, njegov vizualni i verbalni identitet te design aparata. Istom filozofijom smo se služili prilikom osmišljavanja slogana: I BRZO, I BLIZU. Snažan kontrast između osnovnih boja branda, crne i žute koja je nadahnuta bojom kruha doprinosi boljoj vidljivosti aparata u prostoru te u kombinaciji s upečatljivom tipografijom čini ovaj brand pamtljivim i jedinstvenim. Panissimo brand spaja tradiciju u obliku autohtonog proizvoda i pouzdane usluge s inovacijom moderne tehnologije, koja radi za tebe i pojednostavljuje ti život, jer ima kruh koji tražiš u bilo koje doba dana i noći.  On je stroj s elementima ljudskosti, grijan toplo pečenim kruhom i željom da spaja ljude, jer vjeruje da zajednički, mali trenuci čine život ljepšim i vedrijim.“

Panissimo Zambelli Brand Design

Inače, u automatima se može naći šest vrsta kruha, kroasani, donuti i štrudle, a najprodavaniji proizvodi su Domaći kruh, Bobuli i kroasani. Automati su postavljeni na području Istre, a po riječima vlasnika planiraju se širiti.

Ovo je treći put da je Zambelli Brand Design odabran od strane LogoLounge-a što dokazuje dosljednost kvalitete na internacionalnoj razini, ali daje i odgovor na pitanje postavljeno na početku priče.

Jel’ bi do svjetskog uspjeha došlo da nije bilo dobrote Dragog Vođe koji je prepoznao Anjin talenat još dok je bila samo lokalna riječka dizajnerica? Rijetki su oni tajkuni koji danas mladim ljudima daju priliku, pogotovo ako nemaju člansku iskaznicu. Znam da bi ovo trebala biti priča o meni, ali ja sam tu najmanje bitan. Nije meni do slave. Prepoznao sam potencijal i rekao mladoj djevojci da ću joj dati priliku da dizajnira za mene. Napravila mi je vizitku s kojom sam joj otvorio vrata svjetske dizajnerske scene. Pa nisam ja dijelio ljudima vizitke zbog sebe. Mene svi znaju. Meni je bilo važno da se sazna za Anju. Danas u korporacijskom svijetu postoji izreka: ”Ako si dobar da radiš s Dragim Vođom, dobar si i za nas.”

Ako me se na dan dobrote sjete, sjete se, ako ne, nikom ništa. Meni će najveća nagrada biti da sam mladu i talentiranu dizajnericu Anju Zambelli, izveo na pravi put.

Posebno veseli što hrvatski brandovi u Hrvatskoj dobivaju vizualne identitete koji su kasnije nagrađivani na internacionalnoj razini, a sve zbog mene. Budimo realni.

 

Autor skromne objave: Josip Novosel aka Dragi Vođa aka Vin Diesel za siromašne – samozatajni bacač uroka iz Čučerja, dopisni član magazina ”Altruist i Domoljub”, prijatelj imućnih, prije svega čovjek, a tek onda tajkun i Gastro Snob. 

www.instagram.com/dearleaderjoe

www.facebook.com/dearleaderjoe