Iako je Pernar neki dan rekao da su u predsjedničkoj kampanji potrošili samo 20 tisuća kuna, a dobili su skoro 300 tisuća glasova i da nije sve u novcu, nego u vjerodostojnosti, to baš i nije tako. Svi mediji su pisali da su potrošili preko 102 tisuće kn tada (Živi zid je to objavio na svoim stranicama), a da im je 75000 kn donirala firma Kristal bazeni i fontane doo, koja održava Bandićeve fontane. http://www.vecernji.hr/predsjednicki-izbori2014/evo-tko-je-najvise-donirao-za-kampanju-ivana-sincica-980843
U ovoj su kampanji već potrošili preko 400 tisuća kuna, a vjerojatno i puno više. Problem je što su nekim članovima obećavali pokriti troškove koji su im nastali zbog sprijevačavanja deložacija, ali im nisu isplatili niti kune, nego su sve zadržali za sebe.
Dio troškova ove kampanje uglavnom za Tv:
Sve su glasnije priče da je jedan od sponzora koalicije Živog zida i jedna poznata banaka, a da su i u pregovorima sa SDP-om oko postizborne suradnje.
Autor: Josip Novosel,