U susretu 2. kola C skupine EuroBasketa hrvatska košarkaška reprezentacija je u Areni Zagreb pred 15,000 gledatelja izgubila od Grčke 70-72 upisavši prvi poraz na prvenstvu.
Da sam neki veliki navijač, onda bi me ovaj poraz jako pogodio, ali nisam. Naravno da bi mi bilo drago da smo pobijedili, al’ realno ne pratim toliko sport. Hrvati se vole hvaliti domoljubljem i nacionalnim nabojem kad navijaju za svoje sportaše, al’ zar je stvarno moguće da su svi ti naši domoljubi toliko slijepi i da ih toliko boli K… za Hrvatsku?
HEP-ov logo se proteže preko pola dresa hrvatske košarkaške reprezentacije, a logo im se nalazi i uz sami teren. Da je HEP neka privatna firma, ne bih imao ništa protiv, ali HEP je vlasništvo svih građana RH. Mi smo ga stvorili, izgradili i mi ga financiramo, a oni umjesto da nam snize cijenu električne energije koju plaćamo kao suho zlato, našim novcem sponzoriraju nogometaše, košarkaše, skijaše itd. Šta će HEP-u reklama? Državna firma, monopolist, nemaju konkurencije.
Predsjednica Kolinda se cereka iz publike i boli ju ona stvar za sve građane ove zemlje. Gledatelji isto samo navijaju i ne razmišljaju svojom glavom. Nitko ne reagira na HEP-ov logo na dresu reprezentacije. Koliko su naših kuna potrošili na taj egzibicionizam i koliko će nam zbog toga struja poskupiti? Do sada je HEP na kojekakva nepotrebna sponzorstva potrošio sigurno milijarde kuna. Mi bi svi mogli imati besplatnu struju jer smo ju već ionako platili kroz poreze i prireze, ali tko bi onda financirao HNS-ove uhljebe i ostale parazite koji su se nakotili u HEP-u.
Svaki dan HEP šalje ovrhe siromašnim, prevarenim i opljačkanim hrvatskim građanima, a mnogima i iskapčaju struju. Na takvu neprevdu u društvu reagira samo ŽIVI ZID. Sljedeći put kad repka izađe na teren sa logom HEP-a, bilo bi lijepo vidjeti sve navijače kako joj zvižde, al’ ne zato što imaju nešto protiv naših sportaša, nego zato što HEP nije privatna firma koja može raspolagati novcem kako želi. HEP je u našem vlasništvu i račune moraju polagati nama. Ako imaju višak financijskih sredstava, znači da nam preskupo naplaćuju svoje usluge.
Trebalo bi hitno napraviti reviziju poslovanja HEP-a, pročešljati njihove izdatke za marketing i odgovorne ljude sankcionirati. Svaka kuna koju su uložili u marketing je kuna koja je ukradena od nas poreznih obveznika.
Autor: Josip Novosel