Julius Meinl ulaže u poboljšanje znanja i vještina svojih zaposlenika

0

Poznati proizvođač premium kave i čaja, tvrtka Julius Meinl, organizirala je SCA Barista Skills Foundation za svoje zaposlenike – visoko cijenjeni trening u svijetu kave

Zagreb, 22. studenog 2022. – Ukupno 76 zaposlenika u tvrtci Julius Meinl prošlo je cijenjeni SCA Barista Skills Foundation trening. Svi su uspješno položili pismeni i praktični dio ispita te zavrijedili SCA certifikat. Tvrtka je svojim zaposlenicima organizirala i dodatnu vrijednu edukaciju, napredni trening SCA Barista Skills Intermediate, koji je već uspješno prošla i položila prva grupa zaposlenika.

Coffee Skills Program svjetski je priznati program edukacija krovne asocijacije u svijetu kave Specialty Coffee Association (SCA) s modularanim programima obuke koji polaznike usmjeravaju k postizanju većeg uspjeha u karijeri i na taj način pridonose napretku industrije kave. Približno 50 000 polaznika u svijetu se svake godine uključuju u programe SCA certifikata.

U Hrvatskoj za sada postoje samo tri licencirana SCA trenera, od kojih su čak dvojica zaposlenici tvrtke Julius Meinl Hrvatska.

”Nakon uspješno završenog SCA Barista Skills Intermediate treninga polaznici su dobili vrijedna teoretska i praktična znanja koja mogu upotrijebiti u daljnjem poslovnom razvoju. Ovaj trening se fokusirao na produbljivanje tehničkog znanja u termičkoj obradi mlijeka, otkrivanje kako geografsko porijeklo, metoda obrade i prženje utječu na osjetilne karakteristike kave te razumijevanje osjetilnih aspekata ekstrakcije kave. Nakon ovog tečaja polaznici mogu prepoznati iz kojeg dijela svijeta dolazi kava koju kušaju. Mnogo pažnje bilo je posvećeno praktičnom dijelu edukacije, a polaznici su posebno vježbali vještinu latte art-a”, rekao je Ivan Škarika, Hotel & KA Manager Julius Meinl Hrvatska i licencirani SCA trener.

U fokusu poslovanja tvrtke Julius Meinl uz kvalitetu proizvoda i usluga je i konstantno ulaganje u poboljšanje znanja i vještina zaposlenika kako bi oni to znanje dalje mogli prenijeti na kupce i krajnje potrošače. Ulaganje u edukaciju je ulaganje u budućnost – važna je premisa tvrtke Julius Meinl.