Svi žele niže poreze i otpuštanje UHLJEBA, ali žele li glasati za Davora Nađia koji to nudi u svom programu?

0

Svi žele niže poreze i otpuštanje UHLJEBA, ali žele li glasati za nekog poput Davora Nađia koji to ima u svom predizbornom programu za gradonačelnika Zagreba ili će opet glasati za kandidate koji se ne žele zamjeriti nikome i koji žele da sve ostane kako je bilo i prije?

Prije nego vidimo što Nađi ima za reći, trebamo vidjeti što Hrvati zapravo žele. Hrvati ne glasaju ZA, oni glasaju PROTIV, a čak ako je neka opcija dobra i ako se slažu sa stavovima te stranke, Hrvati znaju da ta stranka nema šanse i da je glas za tog kandidata bačen glas. Hrvati vole pobjeđivati i vole kad njihov kandidat pobijedi pa makar oni na kraju zbog toga izgube sve. 

Davor Nađi namjerava u potpunosti promijeniti poduzetničku klimu u Zagrebu. Prvi korak bio bi paket poreznih rasterećenja od milijardu kuna koje bi poduzetnici i građani mogli ponovo trošiti na proizvode i usluge poduzetnika. Taj paket bi uključivao potpuno ukidanje prireza što bi značilo veće neto plaće i samim time bi poduzetnicima bilo lakše zadržati najbolje zaposlenike.

Za male poduzetnike Davor Nađi planira smanjiti komunalnu naknadu za 25%, a za poduzetnike početnike u potpunosti ukinuti plaćanje komunalne naknade prve dvije godine poslovanja. Komunalni doprinos za investicije planira smanjiti od 30% do 70%, ovisno o vrsti djelatnosti, gdje bi najveće smanjenje bilo upravo za djelatnosti koje svoje poslovanje temelje na znanju.

Smanjenje komunalnih naknada pratile bi i druge politike gradske uprave povoljne za poduzetnike, poput ubrzanja procesa izdavanja građevinskih i drugih dozvola, veće transparentnosti te prodaje gradskih poduzeća poput Zagrebplakata koja se ne bave osnovnim komunalnim uslugama, kako ne bi činila nelojalnu konkurenciju privatnom sektoru. “Potrebno je skinuti administraciju s grbače poduzetnika, a gradska uprava mora biti partner svim poduzetnicima, a ne samo odabranima.”

Davor Nađi smatra da je za razvoj poduzetništva važno ostvariti transparentnu javnu nabavu gdje će svi poduzetnici imati jednaku priliku. Ističe važnost olakšavanja poslovanja osobito poduzetnicima početnicima koju je moguće postići kroz pojednostavljivanje administracije. Kao jedan od prijedloga ističe javne online aukcije za najam gradskih prostora i štandova na manifestacijama, te naglašava da su politike prostornog planiranja i obrazovanja vrlo bitne za investicije.

Nađi s poduzetnicima planira surađivati na neposredan način. “Kao što sam to već dokazao dok sam bio zamjenik gradonačelnika Svete Nedelje, poduzetnici će mi biti glavni partner u razvoju gospodarstva grada Zagreba. Jedan dan u tjednu ću izdvojiti isključivo za sastanke s poduzetnicima gdje će udruge poduzetnika i obrtnika, ali i pojedinačni zainteresirani investitori moći osobno doći predstaviti svoje prijedloge unapređenja gospodarske situacije u Zagrebu ili se požaliti na probleme koje možda imaju. Iako mi je cilj da administracija bude sama po sebi efikasna, i osobno ću stajati poduzetnicima na raspolaganju u slučaju potrebe.”

Nađi ima i poseban plan za poduzetnice koje su ujedno i majke. Svaka majka poduzetnica u prve dvije godine poslovanja imala bi pravo na besplatni boravak djece u vrtiću. “Vjerujem da bi ta mjera, koja je u financijskom smislu za grad minorna, mnogim ženama bila vrlo važna jer bi imale više vremena i financijskih resursa za uložiti u svoje poduzeće.”

Nađi ističe kako bi mjere za majke poduzetnice u kombinaciji s ostalim mjerama i uz postojeće programe za samozapošljavanje na nacionalnoj razini znatno ženama olakšale ulazak u poduzetništvo i stabilizirale poslovanje. Bez olakšavanja pristupa ženama poduzetnicama nemoguće je promijeniti poduzetničku klimu u Zagrebu.

Hrvati ne glasaju ZA, oni glasaju PROTIV, a čak ako je neka opcija dobra i ako se slažu sa stavovima te opcije, Hrvati znaju da ta opcija nema šanse i da je glas za tu opciju bačen glas. Hrvati vole pobjeđivati i vole kad njihov kandidat pobijedi pa makar oni na kraju zbog toga izgube sve.