Tuđman je rekao: ”Ima ljudi, ali nema čovjeka”, a ja ću reč: ”Ima dizajnera, ali samo je jedna Anja Zambelli”
Ne samo da se proslavila dizajnirajući pakiranje i logo za najpoznatiju hrvatsku franšizu u svijetu ”Surf ‘n’ Fries”, već je dizajnirala i vizitke za Dragog Vođu aka mene. Mislio sam da ne može bolje od toga i da je to vrhunac dizajnerske karijere Anje Zambelli, ali sam se prevario kao Alemka Markotić kad je mislila da nema brata, a onda je shvatila da izgleda kao Luka Modrić.
Anja mi je danas poslala mail i rekla: ”Objavi ovo i pošalji fakturu mom mužu. Andrija će ti sve platiti, koliko košta da košta. Znamo da si ti najčitaniji u Hrvatskoj i cijena nije u pitanju.”
Još nevjerovatno dobrih vijesti za Riječki i Hrvatski dizajn! Zambelli Brand Design osvojio prestižno priznanje za čak dva vizualna identiteta!!!
Od preko 43,000 prijavljenih logotipa iz cijelog svijeta čak su dva hrvatske autorice Anje Zambelli ušla u pobjednički izbor!
31.7.2020. RIJEKA, velika vijest ne samo za Rijeku već za cijelu Hrvatsku. Najveći portal vizualnih identiteta i logotipa – LogoLounge objavio je ovogodišnje pobjednike. Čak dva rada za brandove „Leen’s“ iz Dubai-a te „Logista“ iz Rijeke proglašeni su kao jedni od pobjednika.
Oba vizualna identiteta dolaze iz studija Zambelli Brand Design idizajnerice Anje Zambelli. Naime, ove godine bilo je prijavljeno preko 43,000 logotipa iz cijelog svijeta, a samo nekolicina ulazi u prestižnu knjigu koja se godišnje objavljuje kao izbor najboljih svjetskih logotipa i vizualnih identiteta. Inače LogoLounge publikacija najprodavanija je knjiga takvog tipa na svijetu te je vrlo cijenjena od strane stručnjaka te ukupne dizajnerske industrije.
Sama organizacija LogoLounge postoji od 2002. godine te je u svrsi otkrivanja novih trendova vizualnih identiteta u svijetu. „Iznimno sam sretna zbog ovog priznanja i doslovno sam se rasplakala kada sam vidjela mail od LogoLounge-a. „Posebno me veseli što dokazujemo kako našim znanjem možemo biti u vrhu svjetskih standarda i trendova i to sa stranim brandovima kao sto je Leen’s iz Dubai-a, ali i sa domaćim brandovima
poput Logiste.“, izjavila je autorica Zambelli.
Leen’s je inače vrlo poznati lanac restorana u Dubai-u i Abu Dhabi-u koji je se obratio upravo hrvatskoj dizajnerici za kompletni re-branding vizualnog identiteta te postavljanje strategije branda. Logista je pak domaća tvrtka koja je među 400 najvećih hrvatskih tvrtki prema Privrednom Vijesniku već 12 godina za redom, a prema London Stock Exchange-u uvrštena je i među 1000 europskih tvrtki koje svojim poslovanjem inspiriraju Europu.
Autor: Josip Novosel aka Dragi Vođa aka Vin Diesel za siromašne, dopisni član magazina ”Misli svako da je dizajnerima lako”, prijatelj imućnih, prije svega čovjek, a tek onda tajkun i Gastro Snob.
www.instagram.com/dearleaderjoe
www.facebook.com/dearleaderjoe