Dok je internet u potrazi za savršenim Diesel slavi nesavršenost u novoj kampanji GO WITH THE FLAW u režiji François Rousselet-a.
Diesel oduvijek izaziva konformizam. Današnji konformizam je u potrazi za savršenstvom. Pogledaj društvene kanale: savršeni praznici, savršene slike, savršen život, uklapanje u status quo. Sve ide lagano i svojim ritmom.
Vrijeme je da izađeš iz zone udobnosti i pokažeš svoje nedostatke.
Tako je, kažemo svoje nedostatke. Budi neobičan zato što je savršenost nepamtljiva. Kreni s onim što imaš iako nije idealno. Prihvati ono što ne možeš kontrolirati. Pronađi snagu i hodaj ponosno sa svojim nedostacima. Sjedni u prvi red i uživaj.

Vrijeme je za pokret s pogreškama i ponavljanjima. Kreni iako ne znaš jesi li spreman. Kreni s nemarnošću, megalomanijom, šopingomanijom, lijenošću, zaboravljivošću, znatiželjom. Čak i s opeklinama od sunca.
“Imao sam petnaest godina kada sam napravio prve traperice. Naravno nisu bile savršene. Ali to ih je učinilo posebnim i jedinstvenim, kao i sve što smo do sada učinili u našoj povijesti, kaže Diesel-ov osnivač Renzo Rosso. “ Oduvijek sam više bio zainteresiran za nesavršenost zato što se ističe u gomili.”
Film François Rousselet-a, francuskog direktora koji je kreirao video za Snoop Dogg-a, Madonnu i The Rolling Stones u fokusu je GO WITH THE FLAW kampanje. Za vrijeme kratkog filma Edith Piaf provokativno pjeva “Non je ne regrette rien’, dok glumci prihvaćaju neudobnost svojeg svakodnevnog života – i uzdižu se s osmijehom.
Uvijek kasniš? Svi će te primijetiti kod ulaska. Tajno hrčeš? Tvoj ljubavnik ima glazbenu melodiju. Loš si plesač? Bit ćeš Youtube senzacija. Lijen si? Ne trošiš energiju uzalud. Pretvori svoje nedostatke u nešto posebno – zato što uspjeh živi izvan zone udobnosti. Savršenost je precijenjena.

“Biti jedinstven je puno ljepše nego biti savršen”, objašnjava Diesel-ov umjetnički direktor Nicola Formichetti, koji je pronašao nevjerojatne osobe s interesantnim obilježjima. “ Promijenite način gledanja, onda i loše stvari postaju pozitivne te prevladavate prepreke i strahove. Imat ćete najbolji mogući život!”
Kampanja jesen/zima 2017. godine službeno kreće u Beijingu u srijedu šestog rujna. Za tu prigodu Diesel u suradnji s Chris Lee, kineskim glazbenim idolom, otkriva limitiranu capsule kolekciju koja zagovara iskren pristup prema vlastitom egu i slavi nesavršenost ( u trgovinama od 23-eg rujna).
Fotografije kampanje za bilborde i print fotografirao je Tom Sloan, dok je cijeli koncept nastao u suradnji s kreativnom agencijom Publicis.
O Dieselu
Diesel je inovativni međunarodni lifestyle brend, koji proizvodi široku paletu traperica, odjeće i modnih dodataka. Od svojeg osnivanja 1978. godine Diesel je evoluirao od vodećeg pionira u proizvodnji traperica do premium casual brenda, postajući stvarna alternativa etabliranom luksuznom tržištu. Usprkos rastu, Diesel-ova filozofija je ostala ista: brand koji se zalaže za strast, individualnost i samo izražavanje.
https://www.instagram.com/diesel/?hl=en