Apartmani Vallum – mjesto za savršeni ljetni odmor

Došao sam ove godine u Bol na otoku Braču u Međunarodnu ljetnu školu jazza koja se tradicionalno održava tamo svake godine. Kako je škola počela 21.8., mislio sam da ću lako naći smještaj, ali bio sam u zabludi kao kapetan Titanika kad je rekao: ”Jebote led! Prolazimo bez problema. Ima mjesta”.

U Bolu na Braču sezona traje duže nego u ostalim mjestima Lijepe naše, ali ja, kontinentalac, to nisam znao. Prijateljica mi je preporučila apartmane Vallum i ja sam ih nadobudno nazvao kako bih rezervirao smještaj za 10 dana. Kad mi je ljubazna voditeljica Renata rekla da su bukirani cijelo ljeto, pomislio sam da je to neki brački humor. Nažalost, bila je ozbiljna. Imao sam izraz lica kao Dragi Vođa kad su mu razbili najdražu zdjelicu za rižu. ”Por ke?”, rekli bi Španjolci, a ja ću reć: ”Oj živote, gorak li si”. Moji snovi o luksuznom smještaju, raspali su se kao Jugoslavija. Renata me ponudila pićem i dala znak da pričekam malo. Valjda se sažalila nad mojom sudbinom. Nakon par minuta mi je rekla da će imati rupu od dva dana kad bi me mogla ubaciti u apartman, ako mi to odgovara. Bio sam sretniji od grofa Drakule kad su u Transilvaniji zabranili češnjak. Pomislih u sebi: Imam smještaj za dva dana, a za ovih osam ću se snać. Nije problem. Nisam za ostale dane našao apartman, ali sam si sredio jednu malu sobicu, što mi je bilo ok za prespavati, ali ne i za hvaljenje na fejsu. Ispalo bi da ljetujem poput svih ostalih siromašnih prijatelja, a to mi nije bio cilj.

Četiri dana je brzo prošlo i ja sam veselo nazvao Renatu da dolazim u apartman. Iz centra Brača sam se uputio prekrasnom šetnicom Zlatnog rata i skrenuo na trećem skretanju u ulicu Oleandra. Trebalo mi je malo više od 10 minuta hoda jer sam teglio puno stvari.

Šetnica Zlatni rat Foto: Virtualtour.hr
Šetnica Zlatni rat
Ulica Oleandra, prilaz do apartmana Vallum Foto: Virtualtour.hr
Ulica Oleandra, prilaz do apartmana Vallum

Čim sam otvorio vrata, znao sam da je to smještaj za mene. Dvoetažni apartman s balkonom, veliki udobni krevet, lijepa kupaona, dnevni boravak s kuhinjom, tv, trosjed, klima, besplatni WIFI, utičnice na svakom čošku, sve što mi treba. Nije to jedan od onih socijalističkih apartmana u kakve ste odlazili s roditeljima. Imate osjećaj da ste u nekoj luksuznoj novogradnji, garsonjeri s pogledom na more. Zapitao sam se: ”Bože! Zar si mene odabrao, da živim kao kralj?”, Bog: ”Jesam Josipe!”

Foto: Virtualtour.hr

Apartmani su od centra Bola udaljeni otprilike 10 do 15 minuta hoda, a isto toliko će vam trebati i do jedne od najljepših jadranskih plaža, Zlatnog rata. Ako želite izbjeći gužvu na Zlatnom ratu, možete se do prve plaže iz apartmana spustiti za svega 3 minute hoda. Ja sam se kupao na plaži Borak preko dana, a na Zlatni rat sam s ekipom iz škole jazza išao svaku večer na noćno kupanje.

Bol - Brač- Plaža Borak, Foto: Josip Novosel, Flash.hr
Bol – Brač- Plaža Borak, Foto: Josip Novosel, Flash.hr
ZLATNI RAT Izvor: Apartmani Vallum facebook
ZLATNI RAT
Izvor: Apartmani Vallum facebook

Jedno od mjesta koje možete posjetiti u Bolu na Braču je i novootvoreni Megalitni park (Brački Stonehange). Ulaz je besplatan. U ovom kamenom vrtu koji predstavlja sat i svojevrsno energetsko polje, svaki kamen ima svoj zodijački znak. Imao sam čast s ekipom iz škole jazza svirati na otvorenju parka.

Megalitni park u Bolu na otoku Braču. Foto: Josip Novosel, Flash.hr
Megalitni park u Bolu na otoku Braču.
Foto: Josip Novosel, Flash.hr

Gosti apartmana Vallum imaju i razne povlastice, a jedna od njih je popust na jedrenje u obližnjem jedriličarskom klubu. Bol je prepun sjajnih restorana, a ja vam mogu preporučiti SANTO, jer sam tamo probao skoro sve što imaju na jelovniku.

Foto: Virtualtour.hr

Dva dana sam živio kao kralj. Sunce, more, vrhunska klopa, sjajan apartman, a onda je došlo otrežnjenje. Morao sam prepustiti odaje novim gostima i vratiti se u običnu sobicu. Sjetio sam se one židovske kletve: ”Da Bog da imao, pa ne imao”. Tako sam se ja osjećao. Nije mi preostalo ništa, nego da si pustim od Gibonija pjesmu: ”Ovo mi je škola”

I stvarno, ovo mi je bila škola.

Drugi puta ću pametnije. Rezervirat ću apartman na vrijeme i uživati cijelo ljeto kao kralj, a ne samo dva dana, pa ostatak vremena plakati za onim što sam mogao imati, da sam bio malo brži.

Brač je jedan od najljepših otoka na Jadranu, a apartmani Vallum, idealno mjesto za smještaj, ako ćete boraviti u Bolu. Nemojte napraviti grešku poput mene i rezervirajte svoj apartman na vrijeme. Odlična lokacija, sunčani dani, prekrasno čisto more, savršen vjetar za jedrenje, raznovrsni restorani, predivna priroda, bogati sadržaji koje otok turistima pruža i spoznaja da možete biti u apartmanu u kojem sam ja odsjeo, razlog su da odaberete Vallum.

Apartmani Vallum

Bračka cesta 9A,9B, 9C 21420 Bol, Otok Brač – Hrvatska

E-mail: info@vallum.eu

Mob: 00385 (0) 99 265 1825

Telefon: 00385 (0)21 642 033

Autor: Josip Novosel, ljubitelj luksuznih apartmana i svježeg kavijara, dopisni član magazina ”MISLI SVAKO, DA JE TAJKUNIMA LAKO”, prijatelj imućnih, ali prije svega čovjek i Snob.