Tri piva Varionice dobitnici su Oscara među pivima – The European Beer Challenge 2020

0

Pobjednici European Beer Challenge-a 2020

Tri piva Varionice dobitnici su Oscara među pivima – The European Beer Challenge 2020

Varionica Craft Brewery upravo je oduševila struku na najbitnijem europskom pivskom natjecanju!
Varionica je ponosno osvojila tri prestižne nagrade na ovogodišnjem European Beer Challenge-u: dvostruko zlato za Pale Ale, prvo pivo Varionice, zlato za Chef’s Beer, novu kolaboraciju Varionice i prominentnih imena – Bibich Wine Croatia, Barut Brewing and Blending, Mate Janković i Zmajska pivovara te Noel passion sour – pivo rađeno u suradnji sa istoimenim restoranom u Zagrebu koji ima prestižnu Michellinovu zvjezdicu.
“The European Beer Challenge je iznimno strogo natjecanje”, kaže Matija Mrazek, majstor-pivar Varionice. “Ovo je najviši rang priznanja u branši. European Beer Challenge koristi metodu trostrukog kušanja naslijepo što znači da suci ne raspolažu nikakvim informacijama o uzorcima koje kušaju. Ne smiju vidjeti bocu. Ne znaju iz koje države potječe. Nemaju nikakve naznake o cjenovnom rangu. Dodatno, ne raspravljaju svoje utiske međusobno. Sve to donosi zaključak kako je brončana medalja na European Beer Challenge-u 2020

Certificate Chef’s beer gold

OGROMNA čast. Cijela naša ekipa zajedno sa svima koji nas podržavaju sad dijeli našu pobjedu! Zahvaljujemo svima koji su nam iskazali potporu i povjerenje.”
Nakon što je određen opseg testiranja, okupili su se najvažniji europski kupci piva.
Završno testiranje 24. studenog priređeno je u London City Hall-u. Pod budnim okom London Eye-a, najuzbudljivija piva svijeta vodila su bitku i trudila se impresionirati zahtjevne suce European Beer Challenge-a, među kojima su se našli utjecajni predstavnici Ritz hotela, Bibenduma i Venus Wine & Spirit Merchants PLC.

Venus Wine & Spirit Merchants PLC obiteljska su distributerska firma s prometom od sto milijuna funti. a njihov Daniel Faires komentirao je: “Naljepnica s medaljom European Beer Challenge-a na bocama i limenkama pomaže prepoznavanju branda i potiče prodaju”.

Tisuće uzoraka iz 39 zemalja borile su se prsa o prsa, a neki od renomiranih natjecatelja bili su pivovare Thornbridge, Nogne O, Brouwerij Van Steenberge, Hertog Jan, Tommy’s Brewing Company, Privatbrauerei Waldhaus i Brasserie du Mont-Blanc.