U prepunoj dvorani Kongresnog centra FORUM održan je Adria Business Network #12 u organizaciji poduzetnica Željke Barišić, vlasnice Forca Digital Agency (www.forcadigitalagency.com) i Kristine Krstinić, vlasnice MIKRIS Project Managementa (www.mikris.eu). Cilj događaja je poslovno umrežavanje u Hrvatskoj i regiji, stvaranje poslovnih prilika te poticanje kontinuirane edukacije. Događaj nudi mogućnost da se svi sudionici bolje upoznaju te u neformalnom dijelu kvalitetnije i ciljano umrežavaju.
Gost predavač bio je Jako Andabak, vlasnik najvećeg hotelskog lanca u Srednjoj Dalmaciji Bluesun Hotels & Resorts koji čini 11 hotela, 4 turistička naselja i 1 kamp gdje kombinira dugogodišnja iskustva i turističke tradicije Brela, Tučepi, Bola, Supetra i Starigrada Paklenice pružajući inovativnost, novu tehnologiju i implementaciju međunarodnih standarda.
Gospodin Andabak za čije se predavanje tražila stolica više, osvrnuo se na svoje školovanje, prve poduzetničke korake i motive. Kvaliteta je kaže, i to prvenstveno kvaliteta usluge, ono na čemu sve počiva, bez obzira o kojem se sektoru radi. Iz nje proizlazi zadovoljan gost, koji se vraća , a kapital raste, a onda ga je moguće ulagati i dalje, naravno, u podizanje kvalitete: „Hrvatska zaslužuje viši nivo kvalitete od onoga s čime trenutno raspolaže – ono što imamo itekako otvara mogućnosti da kroz turističke usluge privuče i primi goste više platežne moći. Što znači ulaganje? Ono prvenstveno ne ide u uređenje soba, već prvo u ljude, kako bi oni mogli pružiti vrhunsku uslugu, potom u okoliš jer gost ne želi golemi objekt, stvoren za masovni turizam, on treba doživljaj, autentičan Mediteran i za njega je spreman dobro platiti.“ Osvrnuo se na sezonu 2020. -u, najtežu i najkraću ikada, koja je najviše pogodila hotelijerski sektor koji je radio u potpuno izmijenjenim, novim uvjetima gdje se sustav hotelskih operacija promijenio gotovo iz temelja i svi su se morali, gotovo preko noći – prilagoditi. Bez obzira na nju, gledajući samu špicu sezone koja je pokazala da je oporavak moguć, osobito ondje gdje se nudio kvalitetan proizvod, smatra da će kroz dvije godine, primjenom cjepiva i normalizacijom situacije brojke dosegnuti ponovno one odlične rezultate iz 2019-e.
Organizatorice i voditeljice imaju sljedeće mišljenje o dogđaju:
“Iznimno smo zadovoljne predavanjem gospodina Andabaka zbog kojeg se tražila, ne stolica više, nego dvorana više. Iz svog bogatog životnog i poduzetničkog iskustva naš gost se osvrnuo na same početke svog poslovanja, komentirajući potom situaciju vezanu za turizam i nadolazeću sezonu. Njegovim promišljanjima pridružio se velik broj prisutnih u publici sa svojim pitanjima. Naše posjetitelje u najvećem postotku čine etablirani poduzetnici, no ovaj put smo imali i studente Visoke škole Aspira koji su svojim pitanjima potaknuli zanimljivu raspravu te u cijeli događaj unijeli jednu novu energiju.” – rekla nam je nakon eventa Željka Barišić, vlasnica tvrtke Forca Digital Agency i jedna od osnivačica Adria Business Networka.
Kristina Krstinić, vlasnica tvrtke MIKRIS Project Management u Zagrebu te također osnivačica Adria Business Networka o događaju ima sljedeće mišljenje – „Iznimno mi je drago da je naš gost bio tako velik i uspješan poduzetnik kao sto je Jako Andabak. Odziv je bio odličan i dvorana je bila puna znanja željnih ljudi. Saznali smo da je kontrola kvalitete usluge i usklađivanje interesa najvažnije u poslovanju, te da zadovoljni zaposlenici vode ka zadovoljnom gostu, a to rezultira rastu tvrtke i brenda.“
Dijamantni partner događaja je A1.
Srebrni sponzori su FINA i ManpowerGroup.
Pokrovitelji događaja su Poliklinika Bagatin, Kongresni centar FORUM Zagreb i Kreativ info.
Partneri su Vladimir Abicic Photography, Aero Print, Kupinovo vino – Kupilek, vina Valenta, PLACE2GO, Visoka škola Aspira i Kazalište Planet Art.
Medijski partneri događaja su časopis i portal Poduzetnik, časopis i portal Zaposlena, Netokracija, She.hr, Zagrebonline.hr, Rep.hr, Glas Istre, Flash.hr, Moja Domovina, Total Croatia News, Fama, ZgExpress, Akademija Art te Radio 92 FM.