Uglavnom radim gastro intervjue s poduzetnicima, ali kako su sad zbog korone restorani zatvoreni, morao sam improvizirati. Dok je neke ljude korona skroz nokautirala, drugi su ustali i rade jače i više nego ikad prije.
Vidio sam neke postove Jan de Jonga na LinkedIn mreži i sjetio se da smo se vidjeli nekoliko puta na IBMC partijima koje sam organizirao prije karantene.
Glas Poduzetnika u doba korone – JAN DE JONG – WEBPOWER ADRIA
Zašto bi se pobogu netko preselio iz Nizozemske u Hrvatsku? Ljudi mi često postavljaju to pitanje. Dopustite da se predstavim. Ja sam Jan de Jong, imam 35 godina, rođen sam i odrastao u Nizozemskoj. U Hrvatsku sam se preselio kada sam tek navršio 22 godine. Prvobitni je plan bio doći u Hrvatsku na samo godinu dana, ali onda sam se zaljubio – u zemlju, u ljude i u Slavicu de Jong, moju suprugu.
Ako ste dobro izračunali, živim u Hrvatskoj već više od 13 godina. Uživam u mirnom životu, u gradiću u blizini Splita, uživam u pogledu na grad, more i otoke. Dosadnjikavo, zar ne? Pa baš i ne.
Kao i većina ljudi ovih dana radim od kuće, gdje živim sa suprugom i četvero naše djece. Uz toliko vremena provedenog doma obiteljski život cvate. Obično nisam toliko kod kuće. S obzirom na urede u Zagrebu i Beogradu, uglavnom sam na putu tri dana tjedno. Ali dopustite mi da se prisjetim i podijelim s vama kako je sve počelo.
Bila je 2007. godina kada sam, tek nekoliko mjeseci po dolasku u Split, osnovao svoju prvu tvrtku pod nazivom M+ Group. Naime, namjera dolaska u Hrvatsku bila je u okviru mog diplomskog rada ispitati mogućnost osnivanja tvrtke koja nudi usluge kontakt centra. Prethodno sam stekao mnogo iskustva radeći u nizozemskim kontaktnim centrima i uvidio sam mogućnost za otvaranje jedne od prvih kompanija u Hrvatskoj koje bi bile specijalizirane za pružanje usluga kontaktnih centara te nudile usluge outsourcinga poslovnih procesa (Business Process Outsourcing ili BPO). Danas je M+ grupa tržišni lider u regiji, a sastoji se od grupe kompanija koje zapošljavaju tisuće ljudi širom regije i uvrštena je na Zagrebačkoj burzi.
Godine 2016., u dobi od 31 godine, izašao sam iz svoje prve kompanije M+ Group, a tada smo zapošljavali oko 400 ljudi. I danas osjetim ponos kada vidim kako se ta kompanija razvila u proteklih 13 godina i postala jedan od najvećih poslodavaca u regiji. Odmah po odlasku iz M+ Grupe želio sam osnovati svoje sljedeće novo poduzeće. Moralo je imati veze s marketingom, biti nešto što možemo razvijati u nešto veliko, tvrtka bez (previše) lokalne konkurencije – nešto novo i osvježavajuće u ovoj regiji. Pokazalo se da je ta nova tvrtka Webpower Adria.
Webpower Adria, s uredima u Zagrebu i Beogradu, specijalizirana je za marketing putem e-maila i automatizaciju marketinga te mnogim tvrtkama iz različitih industrija pruža podršku u slanju newslettera, SMS-ova, Viber poruka i Web chatu uživo sa posjetiteljima webstranice.
Kao i mnoge druge kompanije, Webpower Adria također je zabilježila nagli pad prihoda u ovoj kriznoj situaciji, ali sve su to bili prihodi koji se temelje na kampanjama. Istodobno smo u tvrtki Webpower Adria uočili da se naš broj klijenata naglo povećao za oko 25% u posljednjih nekoliko tjedana – jer su današnje okolnosti dovele do toga da više tvrtki želi slati newslettere i komunicirati sa svojim kupcima putem digitalnih kanala.
Znajući da su mnoge tvrtke morale zatvoriti vrata svojim kupcima, željeli smo omogućiti što većem broju tvrtki da komuniciraju sa svojim posjetiteljima na internetu. Zato smo proširili portfelj usluga uvođenjem usluge Webpower Live Chat. Da bismo pružili podršku što većem broju tvrtki, svoja ćemo rješenja sljedeća 3 mjeseca nuditi besplatno. Bez sitnih slova ili dodatnih uvjeta, to je naš dar tim tvrtkama.
Uz proširenje portfelja naših usluga, započeli smo veliku kampanju #BuyLocal (#KupujDomaće) koju su prenijeli brojni mediji. Sve je počelo jednom mojom osobnom objavom na LinkedIn poslovnoj mreži u kojoj sam obećao da ću u Zagrebu zaposliti jednu osobu na puno radno vrijeme za svakih 25 tvrtki koje svoje buđete za email marketing prebace s MailChimpa (ili nekih drugih sličnih svjetskih rješenja) na Webpower Adria.
Reakcije na kampanju #BuyLocal bile su brojne. Obratili su nam se deseci kompanija s porukom da će rado podržati jednu zagrebačku tvrtku umjesto svjetskog diva s milijunima klijenata. Uz podršku hrvatskih kompanija uvjereni smo da možemo nastaviti razvijati našu tvrtku i zaposliti još ljudi – čak i u ovo nezapamćeno doba.
Budući da sam otac četvero djece, u svojim sam poduzetničkim naporima odlučio da moja misija bude to da se naša djeca i sva djeca Hrvatske ne moraju odseliti u inozemstvo da bi pronašla sreću i prilike, već da sve to mogu pronaći upravo ovdje – u Hrvatskoj.
Webpower Adria d.o.o.
Ul. grada Vukovara 284, 10000, Zagreb
Email: Marketing@webpower.hr
Tel: 01 6463 398
https://www.Linkedin.com/company/webpower-adria
https://www.facebook.com/WebpowerAdria/
Autor: Josip Novosel aka Dragi Vođa, dopisni član magazina ”Zaposli mene Jan de Jong”, prijatelj imućnih, prije svega čovjek, a tek onda tajkun i Gastro Snob.
https://www.instagram.com/dearleaderjoe/
https://www.facebook.com/dearleaderjoe/