NA MONTE-CARLO FASHION WEEK-U PREDSTAVLJENA MODNA MARKA KUPAĆIH KOSTIMA INSPIRIRANA HRVATSKOM!

0

KISSA je novi modni brand kupaćih kostima koji inspiraciju crpi iz ljepote hrvatskih otoka

 

21.5.2018. Rijeka-Monte Carlo – Na ovogodišnjem Monte-Carlo Fashion Week-u, jednom od najprestižnijih modnih događanja u svijetu, predstavljene su nove kolekcije za ljeto 2019. Kao i svake godine predstavljeno je oko trideset luksuznih brandova, a među njima i «KISSA» nova modna marka kupaćih kostima. Na događanju su se pojavili mnogi influenceri i VIP gosti, Flavio Briatore, Mika Hakkinen, Constanza Cavalli Etro te još mnogi drugi. Zanimljiva poveznica između “KISSA” modne marke i Hrvatske je što je vlasnica branda, Martina Čorak porijeklom s otoka Paga-a te je uzela staro ime za otok Pag kao inspiraciju za naziv svog branda – “KISSA”. Također, u oblikovanju vizulanog identiteta korištene su teksture oblutaka hrvatskih plaža te fotografski prizori najljepših hrvatskih destinacija.

KISSA
PR foto
Anja Zambelli i Martina Corak – KISSA
PR foto

Nadalje, modeli kupaćih kostima su nazvani po hrvatskim otocima poput “Vis”, “Brioni” itd.. Marina Čorak, koja živi i djeluje u Milanu svojim se ženstvenim i samouvjerenim dizajnom obraća modernoj zeni, a fokus njenog dizajna je u funkcionalnim detaljima kupacih kostima. Svaki model KISSA kupaćih kostima je raden vrhunskom preciznošću kako bi svaka zena imala maksimalnu ugodnost pri nosenju kostima.

KISSA
PR foto

Slogan KISSA modne marke je “Find your space under the sun doing something that you love.”. Cijeli vizualni identitet te oblikovanje branda je djelo riječanke, Anje Zambelli Čolak koja je prenjela suštinu ljepote ljeta te ju uklopila u identitet nove modne marke. “KISSA” svoje proizvode proizvodi u Italiji gdje se tradicija izrade kvalitetnih modnih predmeta isprepleće s pažnjom prema svakom i najmanjem detalju. “Ista pažnja oko detalja je prenesena i u vizualni identitet.”- kaže Anja Zambelli Čolak. “KISSA” ima cilj postati svjetski etablirana modna marka kroz sljedećih par godina, obzirom na povezanost sa Hrvatskom možda postane i izvrstan ambasador hrvatskog turizma.

KISSA
PR foto

Podijeli