Koenigsegg Regera koristi baterijski sustav Mate Rimca

0
Screenshot
Screenshot

Nakon uspješnog prestavljanja najbržeg električnog automobila RIMAC Concept One i nedavno predstavljenog električnog bicikla Greyp, na ovogodišnjem Međunarodnom salonu automobila u Ženevi, tvrtka Rimac Automobili ostvarila je još jedan izniman uspjeh. Isporučila je švedskom Koenigseggu baterijski sustav koji pokreće najbrži serijski automobil na svijetu Koenigsegg Regeru.

Regera, kombinacijom električnog i benzinskog motora s unutarnjim izgaranjem razvija 1500 KS, 2000 Nm momenta i ima ubrzanje od 0 do 400 kmh za manje od 20 sekundi. Premijerno je prikazana ove godine u Ženevi. Mate Rimac, osnivač i direktor Rimac Automobila, kaže da je rad za Koenigsegg za njega bio ostvarenje sna, a vrijednost ugovorenog posla još nije objavio.

U usporedbi sa standardnim baterijskim sustavom kakve je tražio Koenigsegg i koji teži pola tone, rimčev sustav teži samo 115 kilograma, a isporučuje 500 kW snage i može apsorbirati 150 kW energije kroz takozvano regenerativno kočenje. Rimčev Fully Flooded Thermal Management System sastoji se od baterijskih paketa od 9,27 kWh s više od 3000 zasebnih dijelova koji mogu isporučiti 4,35 kW energije po kilogramu.”Ovo je suradnja dva Davida u borbi protiv Golijata današnje IT industrije”, zaključuje Christian von Koenigsegg, osnivač i direktor Koenigsegga.

autor: Flash.hr

Podijeli