Vježbajte u novouređenoj teretani u Wellness&Fitness Centru Murad

0

Redovito vježbanje u teretani jača mišiće, povećava snagu, jača zglobove i poboljšava cjelokupno zdravlje zato krenite vježbati i osnažite svoj duh i tijelo.

m1

Teretana u Wellness&Fitness Centru Murad posjeduje nove Air-machine fitness sprave kojima otpor ne stvaraju utezi, već komprimirani zrak. Na Air – machine spravama vježbe se izvode pravilno, kontrolirano i bez rizika, čak i kada se trebaju izvoditi brzo ili s većim otporom. Razlika između pneumatskog sustava Air- machine sprava i klasičnih sprava sa utezima iznimno je velika. Svaka sprava ima svoje računalo (Ergovision) na kojem korisnik sam učitava koliko serija želi vježbati na toj spravi i sa kojim opterećenjem.

m2

Na računalu ispred sebe može pratiti i povratne podatke koje pruža sprava: broj serija, ponavljanja, brzinu i domet pokreta, te uloženu snagu u watima Snaga koju ulažete na početku pokreta jednaka je snazi koju ulažete dok pokret traje, a promjenu otpora (kilograma) mijenjate pritiskom gumba. Na svim spravama lijeva i desna poluga imaju odvojeni pokret zbog čega je moguće pratiti zaseban rad lijeve i desne ruke tj. noge što je posebno značajno pri rehabilitaciji i pripremama sportaša.

TRX Corner

TRX CORNER

TRX se izvodi kao osobni trening i grupni trening, s tim da posjedujemo video projekciju vježbi na TRX -u , što je jedna od zanimljivosti vježbanja u našem centru. TRX viseći trening je pristup treningu u kojem se koristi vlastita težina tijela kako bi uključili što veći broj mišićnih skupina. Ovom vrstom treninga istovremeno razvijamo snagu, ravnotežu, fleksibilnost i čvrstoću zglobova. TRX treningom izvodimo kompleksne vjezbe, istovremeno opterećujemo veliki broj mišićnih skupina i zglobova. To znači da ćemo vježbajući ovu vrstu treninga u manje vremena, na prirodniji način postići željene rezultate. Opterećenje je uvijek vlastita težina, s tim da doziranje opterećenja određujemo sami. U TRX treningu koriste se jednako gornji i donji dio tijela, a mišići core-a (trbuh i leđa) su pritom zategnuti tijekom izvođenja cijele vježbe. Zato se posebno preporuča onima koji imaju problema sa leđima, dakle onima koji puno sjede i čiji su leđni mišići oslabljeni. U samo nekoliko treninga mišići core-a, posebno leđa će ojačati i preuzeti svoju funkciju. TRX se preporučuje jednako i rekreativcima i sportašima. U svakom trenutku svaki vježbač može povećati ili smanjiti intenzitet vježbanja te na taj način prilagoditi trening sebi i svojim mogućnostima za postizanje najboljih rezultata.

Balans daske – daske za propriocepciju

IMG_4015_triple_625

Propriocepcijske vježbe se već dugi vremenski period koriste u rehabilitaciji ozljeda, međutim danas su neizostavan dio pripremnog treninga u većini sportova. Predstavlja skup ravnotežnih vježbi koje se izvode na nestabilnim površinama (balansne daske, bossu lopte itd..). Osnovni princip na kojem su vježbe osnovane je stimulacija osjetilnih senzora u mišićima, zglobovima i tetivama, održavanja ravnoteže u različitim položajima ili pri različitim pokretima, što znači da ako sustavno stavljamo tijelo sportaša u situaciju u kojoj će isprovocirati aktivaciju proprioceptora za pretpostaviti je da će sportaš u urgentnim situacijama koje bi mogle uzrokovati ozljeđivanje optimalno reagirati. Propriocepcijske vježbe treba raditi svakodnevno, minimum tri puta tjedno na početku treninga; vježbe ne traju duže od 10 minuta u kontinuitetu (zbog opadanja živčano-mišićne osjetljivosti, ); pojedinačne zadatke treba obavljati u trajanju od 30 do 60 sec; tjekom vježbanja koristiti što više čula (vidni, slušni, taktilni…); raditi vježbe sa otvorenim i zatvorenim očima; raditi od sporih prema bržim vježbama; raditi od statičkih prema dinamičkim vježbama; raditi od lakših ka težim; kombinirati vježbe na stabilnim i nestabilnim površinama.

Grupne vježbe u dvorani:
• Medicinska gimnastika
• Fat Burning
• Kiklos
• Aquaaerobic
• Power Mix
• Pilates
Wellness&Fitness
Medicinsko-kozmetički centar Murad
Trpimirova 2, Sheraton Hotel Zagreb
01/5390-555
http://www.muradcentar.com.hr/

Podijeli