Pandemija je preobrazila svijet franšiza. Pogledajte kojih šest stvari biste trebali primijeniti za uspješno franšiziranje tijekom i nakon COVID-a!

0

Kako je pandemija promijenila svijet franšiza

Svijet se promijenio – je li i vaš posao spreman na evoluciju?

Očigledno je da se od početka pandemije do danas mnogo toga promijenilo. Mnoga poduzeća bila su prisiljena zatvoriti svoja vrata, no postoje i ona koja su u doba krize procvjetala.

Bez obzira na to je li vaše poduzeće doživjelo krah ili uspjeh, pandemiju treba shvatiti kao priliku za učenje i napredak kako bi se bolje pripremili za budućnost.

U nastavku vam donosimo šest savjeta koje biste trebali primijeniti u svom poslovanju nakon COVID-a, a ako prije čitanja želite saznati više o franšizama, kliknite ovdje.

Rad na daljinu

Rad na daljinu, poznat i kao “remote work”, izraz je za kojeg mnogi nisu ni čuli prije 2020. godine, no od tada je ukorijenjen u našu svakodnevicu.

S prvim lockdownom, kako bi omogućili nastavak rada zaposlenicima, mnoge firme diljem svijeta omogućile su rad na daljinu.

Ubrzo je to postalo “novo normalno” i mnogi su otkrili da im takav rad odgovara više nego odlazak u ured i trošenje vremena na putovanje od doma do radnog mjesta.

Sad mnoge tvrtke svojim zaposlenicima nude odabir između te dvije opcije, ili kombiniraju radeći neke dane od kuće a neke u uredima.

Tvrtke koje su omogućile zaposlenicima da rade od doma nisu samo preskočile zapreku lockdowna, već su i znatno uštedjele troškove.

Budite prisutni online

Pandemija je dala mnogim tvrtkama mogućnost, ili točnije primorala ih je, da poprave svoju online prisutnost. Kako su mnogi bili zatvoreni u domovima, tvrtke nisu imale drugog izbora nego doseći svoje korisnike putem interneta.

Tako su neke maloprodajne trgovine pokrenule mogućnost dostave svojih proizvoda, obiteljski restorani su se okrenuli online narudžbama, a oni koji nisu bili prisutni na internetu su postali – neprimijećeni i zaboravljeni.

Uštedite na troškovima

Pandemija je mnogim tvrtkama donijela pad prihoda, što je kao posljedicu ostavilo uštedu novca i smanjenje troškova kao prioritet.

Kad je u pitanju smanjenje troškova, krajnji cilj je moći raditi jednako učinkovito, no s manje ulaganja.

Pri ponovnoj procjeni troškova, potražite jeftinije police osiguranja ili pretplate na softver, no imajte na umu da promjene nemaju utjecaj na zaposlenike nakon implementacije.

Iskoristite državnu potporu

Kroz pandemiju, mnoge vlade su omogućile tvrtkama razne potpore kroz niz bespovratnih sredstava i zajmova, kao i shemu za odsustvo koja je omogućila tvrtkama da nastave isplaćivati zaposlenike kada su prisiljeni zatvoriti urede ili smanjiti broj zaposlenih.

Istraživanje svih potpora koje možete dobiti trebao bi biti prioritet jer one postoje upravo za tvrtke koje su pogođene pandemijom.

Poboljšanje angažmana korisnika

Angažman kupaca igrao je presudnu ulogu u opstanku mnogih tvrtki tijekom pandemije, a mnogi su tek otkrili važnost istog.

Bili u pandemiji ili ne, bilo koja tvrtka koja se bori ponuditi iste usluge kao konkurent možda će zaključiti posao samo kroz korisničko iskustvo. Sve je očitije kako je empatičan angažman prema kupcima ključan i da vrijednost kupca mora imati prednost u odnosu na prodaju.

Kupci koji se osjećaju povezano s nekom firmom na emocionalnoj razini će vrlo vjerojatno ostati vjerni njima, bez obzira na to koja je svjetska kriza iza ugla.

Budite u toku s konkurencijom

Mnoge tvrtke već sada imaju mnogo manju konkurenciju nego što su imale prije početka pandemije.

Upravo te tvrtke koje su uspjele preživjeti pandemiju će razviti konkurentske strategije kako bi se nosile s rastućom potražnjom svojih usluga, a sigurno će s vremenom izroniti i nove konkurentske snage koje su možda samo čekale da krenu sa svojom strategijom.

Bez obzira s koje ste strane medalje, morate ostati u toku sa svojom konkurencijom kako biste točno razumjeli kako je kriza utjecala na vaše mjesto na tržištu, iz čega možete izvući vrlo korisne informacije za poboljšanje budućnosti svog poslovanja.